اخبار افغانستان آریانا نیوز / خروج نیروهای امریکایی از افغانستان: تاکید بر بسته شدن ... / ابراز نگرانی پاکستان از بروز فاجعه انسانی در افغانستان؛ بر احیای روند صلح متمرکز شوید.

اخبار افغانستان آریانا نیوز / خروج نیروهای امریکایی از افغانستان: تاکید بر بسته شدن ... / ابراز نگرانی پاکستان از بروز فاجعه انسانی در افغانستان؛ بر احیای روند صلح متمرکز شوید.. آقای اسحاق زی به شورای امنیت گفته است که بیش از ۲۰ هزار جنگجوی ۲۰ گروه هراس افگن به شمول القاعده و داعش در افغانستان علیه نیروهای افغان می. سردبیر وبسایت رسمی طالبان با تاکید به پایان اشغال افغانستان توسط ترکیه و دیگر نیروهای خارجی اظهار داشت: ابراز نگرانی پاکستان از بروز فاجعه انسانی در افغانستان؛ بر احیای روند صلح متمرکز شوید. تمام حقوق این سایت متعلق به سایت تقویم افغانستان میباشد. شوک به پرسپولیس| حمید مطهری سرمربی فولاد می شود؟ مشرق نیوز.

سردبیر وبسایت رسمی طالبان با تاکید به پایان اشغال افغانستان توسط ترکیه و دیگر نیروهای خارجی اظهار داشت: از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را در اختیار دارد. كمك جديد امريكا به نيروي هوايی كشور؛ وضعيت فعلي اين نيروها چگونه است؟ خبر تجهيز نيروهای هوایی كشور از سوي آمريكا ديروز توسط اجمل عمر شينواری، سخنگوی. اخبار افغانستان , اخبار جهان, ویدیو, عکس, گزارش, مقالات, هواشناسی, نرخ اسعار. پیامد‌های مخرب موج سوم پناهجویان افغانستان برای ایران.

تحول: پیچیدگی ها در روند صلح افغانستان | آریانا نیوز
تحول: پیچیدگی ها در روند صلح افغانستان | آریانا نیوز from g7t9m5v9.stackpathcdn.com
ممبئی(این این آئی)بھارتی بکی نے افغانستان پریمیئرلیگ کو بھی داغدار بنا دیا۔گزشتہ روز بھارتی کرکٹ بورڈ کو اپنی چالاکیوں سے بے بس کرنے والے فکسنگ مافیا کے سرغنہ راوندر ڈانڈیوال کے حوالے سے. به گزارش برنا، آریانا نیوز افغانستان به نقل از مقامات طالبان اعلام کرد که این گروه به جنگجویان خود دستور ورود به شهر کابل را صادر کرده است این در حالی است که پیش از این ذبیح الله مجاهد با انتشار اطلاعیه ای گفته بود که افراد این گروه حق ورود به شهر کابل را ندارند و. دومین شهر استراتژیک افغانستان به‌دست طالبان سقوط کرد. اتحادیه‌ی اروپا، از گروه طالبان، خواسته است تا هر چه زودتر، خشونت‌ها را متوقف کرده و با برقراری آتش بس، موافقت کند. كمك جديد امريكا به نيروي هوايی كشور؛ وضعيت فعلي اين نيروها چگونه است؟ خبر تجهيز نيروهای هوایی كشور از سوي آمريكا ديروز توسط اجمل عمر شينواری، سخنگوی. افغانستان سقوط یک هواپیما در استان غزنی را بدون ذکر جزئيات تأیید کرد. به دنبال اعلام دو شرکت انگلیسی و اماراتی در زمینه عدم پرواز بر فراز حریم هوایی افغانستان با توجه به شرایط خاص این کشور، شرکت‌های دیگر بین‌المللی نیز هشدارهای منبع خبر افکار نیوز است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو، گزارش‌های تصویری و داده نمای ها، کاریکاتور ها را به خواننده گان ارائه می‌دهد.

» مزارشریف مهمترین شهر شمال افغانستان بدست طالبان افتاد » تشدید جنگ در افغانستان؛ کانادا ۲۰ هزار پناهجوی جدید افغانستانی را می‌پذیرد » معاون اول ابراهیم رئیسی:

در يك ماه اخير جنگ در افغانستان به‌یک‌باره شعله‌ور شده و طالبان با سرعت بيشتری. حالا سوال اقتصادی مهم این است که اتفاقات افغانستان، چه تاثیری بر بازار ارز ایران می‌گذارد و آیا باید منتظر تغییر قیمت. تمام حقوق این سایت متعلق به سایت تقویم افغانستان میباشد. اخبار افغانستان , اخبار جهان, ویدیو, عکس, گزارش, مقالات, هواشناسی, نرخ اسعار. داغ ترین اخبار افغانستان و جهان را در اپلیکیشن آریانا نیوز دنبال کنید. مرکزهای لوگر، پکتیکا، کنر، پکتیا و ده ولسوالی بدست طالبان افتادند. کاربران گرامی، شما می توانید از این به بعد خبرها، مقالات، تحلیل ها و یا تصاویر و ویدیوهای خبری خود را برای ما روان کنید تا در خبرگزاری آریانا نیوز منتشر شود. دومین شهر استراتژیک افغانستان به‌دست طالبان سقوط کرد. کلیه امکانات این پروگرام رایگان بوده و بدون نیاز این پروگرام شامل آخرین و بروزترین اخبار افغانستان و جهان در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، حوادث و پوشش مهمترین. اخبار کلینیکی باشگاه خبرنگاران جوان را در این بسته مشاهده کنید. سردبیر وبسایت رسمی طالبان با تاکید به پایان اشغال افغانستان توسط ترکیه و دیگر نیروهای خارجی اظهار داشت: شوک به پرسپولیس| حمید مطهری سرمربی فولاد می شود؟ مشرق نیوز. گروه روزنامه های افغانستان شامل دو روزنامه پیشتاز در سطح کشور بوده و با کیفیت عالی در شهر کابل به نشر می رسد گروه روزنامه های افغانستان در نظر دارد تا به عنوان روزنامه های پیشگام و ملی، حوزه فعالیت خود را در سطح ولایات کشور نیز گسترش دهد.

» مزارشریف مهمترین شهر شمال افغانستان بدست طالبان افتاد » تشدید جنگ در افغانستان؛ کانادا ۲۰ هزار پناهجوی جدید افغانستانی را می‌پذیرد » معاون اول ابراهیم رئیسی: سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو، گزارش‌های تصویری و داده نمای ها، کاریکاتور ها را به خواننده گان ارائه می‌دهد. #afghanistan #news #افغانستان #اخبار #خبرگزاری آریانا نیوز. کاربران گرامی، شما می توانید از این به بعد خبرها، مقالات، تحلیل ها و یا تصاویر و ویدیوهای خبری خود را برای ما روان کنید تا در خبرگزاری آریانا نیوز منتشر شود. به دنبال اعلام دو شرکت انگلیسی و اماراتی در زمینه عدم پرواز بر فراز حریم هوایی افغانستان با توجه به شرایط خاص این کشور، شرکت‌های دیگر بین‌المللی نیز هشدارهای منبع خبر افکار نیوز است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.

روسیه په افغانستان کې د سولې خبرو د نورو ناستو کوربتوب ته ...
روسیه په افغانستان کې د سولې خبرو د نورو ناستو کوربتوب ته ... from g7t9m5v9.stackpathcdn.com
طالبان حالا به ۵۰ کیلومتری کابل رسیده و مهم‌ترین ایالت‌های افغانستان را هم اشغال کرده است. وزارت دفاع امریکا با انتقاد شدید از عملکرد رهبران حکومت افغانستان، می گویند که رهبران سیاسی و نظامی افغانستان، اراده لازم برای جلوگیری از. دومین شهر استراتژیک افغانستان به‌دست طالبان سقوط کرد. اخبار روزانه، سیاسی، اقتصادی، ورزشی، نرخ افغانی به تومان، نرخ اسعار امروز و ده ها موضوع دیگر با تمرکز بر افغانستان. در يك ماه اخير جنگ در افغانستان به‌یک‌باره شعله‌ور شده و طالبان با سرعت بيشتری. در خبرگزاری فارس تازه ترین اخبار ورزشی، حوادث، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ایران و جهان را مطالعه نموده و در بخش فارس من درخواست خود را از مسئولین مطالبه نمایید. > مجموعه اخبار افغانستان در بازتاب نیوز. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را در اختیار دارد.

تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا گزارش های ویدیویی و برنامه های رادیو بی بی سی برای افغانستان.

وزارت دفاع امریکا با انتقاد شدید از عملکرد رهبران حکومت افغانستان، می گویند که رهبران سیاسی و نظامی افغانستان، اراده لازم برای جلوگیری از. مرکزهای لوگر، پکتیکا، کنر، پکتیا و ده ولسوالی بدست طالبان افتادند. دستور به سفارت آمریکا در کابل:وسایل و اسناد حساس را نابود کنید/جانسون:به افغانستان پشت نمی کنیم. صابون مجلس به تن رئیسی هم خورد. اخبار افغانستان , اخبار جهان, ویدیو, عکس, گزارش, مقالات, هواشناسی, نرخ اسعار. داعش پس از ترک عراق و سوریه اکنون در چندین منطقه افغانستان حضور نظامی خود را اثبات کرده و در حال استخدام نوجوانان افغان و آموزش آن ها است. حالا سوال اقتصادی مهم این است که اتفاقات افغانستان، چه تاثیری بر بازار ارز ایران می‌گذارد و آیا باید منتظر تغییر قیمت. عبرت افغانستان برای غرب پرستان ایرانی. به گزارش برنا، آریانا نیوز افغانستان به نقل از مقامات طالبان اعلام کرد که این گروه به جنگجویان خود دستور ورود به شهر کابل را صادر کرده است این در حالی است که پیش از این ذبیح الله مجاهد با انتشار اطلاعیه ای گفته بود که افراد این گروه حق ورود به شهر کابل را ندارند و. » مزارشریف مهمترین شهر شمال افغانستان بدست طالبان افتاد » تشدید جنگ در افغانستان؛ کانادا ۲۰ هزار پناهجوی جدید افغانستانی را می‌پذیرد » معاون اول ابراهیم رئیسی: کاربران گرامی، شما می توانید از این به بعد خبرها، مقالات، تحلیل ها و یا تصاویر و ویدیوهای خبری خود را برای ما روان کنید تا در خبرگزاری آریانا نیوز منتشر شود. افغانستان سقوط یک هواپیما در استان غزنی را بدون ذکر جزئيات تأیید کرد. پیامد‌های مخرب موج سوم پناهجویان افغانستان برای ایران.

اخبار کلینیکی باشگاه خبرنگاران جوان را در این بسته مشاهده کنید. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را در اختیار دارد. حالا سوال اقتصادی مهم این است که اتفاقات افغانستان، چه تاثیری بر بازار ارز ایران می‌گذارد و آیا باید منتظر تغییر قیمت. گروه روزنامه های افغانستان شامل دو روزنامه پیشتاز در سطح کشور بوده و با کیفیت عالی در شهر کابل به نشر می رسد گروه روزنامه های افغانستان در نظر دارد تا به عنوان روزنامه های پیشگام و ملی، حوزه فعالیت خود را در سطح ولایات کشور نیز گسترش دهد. وزارت دفاع امریکا با انتقاد شدید از عملکرد رهبران حکومت افغانستان، می گویند که رهبران سیاسی و نظامی افغانستان، اراده لازم برای جلوگیری از.

آریانا گراند خواننده معروف آمریکایی به سرقت متهم شد
آریانا گراند خواننده معروف آمریکایی به سرقت متهم شد from static1.shomanews.com
حالا سوال اقتصادی مهم این است که اتفاقات افغانستان، چه تاثیری بر بازار ارز ایران می‌گذارد و آیا باید منتظر تغییر قیمت. افغانستان, اخبار افغانستان, ویدیو, عکس, گزارش, مقاله خبری, هواشناسی افغانستان, نرخ اسعار به افغانی. Ariana news live stream پخش زنده تلویزیون آریانا. در يك ماه اخير جنگ در افغانستان به‌یک‌باره شعله‌ور شده و طالبان با سرعت بيشتری. ایجاد حکومت موقت محور نشست عبدالله و شماری از سیاسیون کشور. > مجموعه اخبار افغانستان در بازتاب نیوز. ابراز نگرانی پاکستان از بروز فاجعه انسانی در افغانستان؛ بر احیای روند صلح متمرکز شوید. داعش پس از ترک عراق و سوریه اکنون در چندین منطقه افغانستان حضور نظامی خود را اثبات کرده و در حال استخدام نوجوانان افغان و آموزش آن ها است.

اخبار کلینیکی باشگاه خبرنگاران جوان را در این بسته مشاهده کنید.

کاربران گرامی، شما می توانید از این به بعد خبرها، مقالات، تحلیل ها و یا تصاویر و ویدیوهای خبری خود را برای ما روان کنید تا در خبرگزاری آریانا نیوز منتشر شود. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را در اختیار دارد. ایجاد حکومت موقت محور نشست عبدالله و شماری از سیاسیون کشور. طالبان حالا به ۵۰ کیلومتری کابل رسیده و مهم‌ترین ایالت‌های افغانستان را هم اشغال کرده است. سردبیر وبسایت رسمی طالبان با تاکید به پایان اشغال افغانستان توسط ترکیه و دیگر نیروهای خارجی اظهار داشت: پیامد‌های مخرب موج سوم پناهجویان افغانستان برای ایران. ورود پناهجویان تازه افغان به ایران علاوه بر حضور سه. اخبار ارز و طلا را میتوانید از این سایت دنبال کنید. مزار شریف توسط طالبان سقوط کرد. ممبئی(این این آئی)بھارتی بکی نے افغانستان پریمیئرلیگ کو بھی داغدار بنا دیا۔گزشتہ روز بھارتی کرکٹ بورڈ کو اپنی چالاکیوں سے بے بس کرنے والے فکسنگ مافیا کے سرغنہ راوندر ڈانڈیوال کے حوالے سے. » مزارشریف مهمترین شهر شمال افغانستان بدست طالبان افتاد » تشدید جنگ در افغانستان؛ کانادا ۲۰ هزار پناهجوی جدید افغانستانی را می‌پذیرد » معاون اول ابراهیم رئیسی: این حکومت و این دولت را عاقبت خوشی در انتظار نخواهد بود. 50 видео 3 024 просмотра обновлен 16 июл.

50 видео 3 024 просмотра обновлен 16 июл اخبار افغانستان. ورود پناهجویان تازه افغان به ایران علاوه بر حضور سه.

Posting Komentar

0 Komentar